صندل بلاگ

ساخت وبلاگ

کفش کالج چیست؟

کالج یک کفش تخت یا پاشنه کوتاه است که قابلیت انطباق بالایی دارد. به شما اجازه می‌دهد تا آن را با هرآنچه که دلتان می‌خواهد ترکیب و ست کنید. جنس بسیاری از کالج ها چرم و نبوک است.به همین دلیل می توان این کفش را در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته استفاده کرد.

یکی از ویژگی های مثبت کفش کالج ست کردن با هر نوع استایل و تیپی می باشد. به طور مثال، امکان ست کردن کفش کالج دخترانه زیبا با شلواری از جنس جین و پارچه وجود دارد.


<<برای دیدن جدیدترین مدلهای کفش های کالج زنانه همین الان کلیک کنید>>


مطمئناً از دلایل مهم محبوبیت این نوع کفش‌ها، ست کردن راحت و آسان آن با هر نوع لباسی است. کفش‌های کالج زنانه باکیفیت، معمولاً بدون بند هستند. اما در برخی از مدل‌های کفش کالج زمستانه زنانه بند دیده می شود. البته این بند‌ها در زمان پوشیدن کاربردی و قابل استفاده هستند.

یکی از نقاط قوت کفش کالج چرم امکان ست کردن آن با کیف پول چرم، کیف کمری زنانه یا کیف دستی چرم زنانه می باشد.

 

کفش کالج چیست؟


کالج‌ها واقعا از کجا آمده‌اند؟

کالج از آن محصولاتی است که داستان‌های متنوعی در وصف چگونگی ظهورش گفته‌ می شود. برخی می‌گویند این کفش متعلق به دهه 60 شمسی است. آنطور که گفته می شود نام این محصول از برندی گرفته شده که مسئول واردات کفش های رنگی به داخل کشور می باشد. برخی بر این باور هستند که نام این کفش ها با رایج شدن این محصول بین دانشجویان دانشگاه های لندن از قبیل آکسفورد، کمریج و آمپریال کالج شکل گرفته است.

اما در روایاتی دیگر آمده است که پادشاه انگلستان جورج ششم از خدمه خود درخواست پوشینه‌ای داشته که مجلسی، راحت و سرپوشیده باشد. دو نفر از طراحان به نام‌های متیو و ربکا ویلدا اسمیت این کفش را برای راحتی بیشتر پادشاه طراحی و تولید نمودند. این دو نفر کفشی را تولید کردند که دیگر نیازی به بند نداشت که امروزه به آن کالج می گویند.

کالج‌ها واقعا از کجا آمده‌اند؟


تاریخچه کفش کالج زنانه:

طبق گفته‌هایی دیگر: کفاشی نروژی بنام نیلس تراورنج در ابتدا لوفری پشمی به نام موکاسین یا همان موکازین‌های امروزی را ساخته بود .که مناسب اقلیم سرد نروژ بود. بعد از مدتی کفاش نروژی موکاسین را با نوعی دیگر از کفش‌های سنتی نروژ که مخصوص فضای بیرون خانه بود ترکیب کرد. محصولی جدید بازطراحی شد که جز اجداد اولیه همین کالج‌های امروزی است. بعد از مدتی با همه‌گیر شدن این محصول در آن کشور، به سایر کشورهای اروپایی و حتی آمریکایی صادر شد و تبدیل به محصولی جهانی شد.

اینکه کدام یک از این روایات در مورد به وجود آمدن کالج‌ها صحیح است شاید چندان اهمیتی ندارد. چیزی که مهم است این است که این محصول یکی از پر فروش‌ترین و پر مخاطب‌ترین کفش‌ها در تمام بازارهای جهانی است. شما هم می‌توانید با شناخت بهتر این محصول یک جفت از آن را داشته باشید و با استفاده از آن لذت ببرید. کفش کالج زنانه یکی از انواع کالج ها می باشد که محبوبیت فراوانی در میان خانم های ایرانی دارد.

 


<< مجموعه متنوع و شیک کفش صندل زنانه در شهرصندل>>


کفش کالج یا لوفر؟!

در واقع نام اصلی کفش‌های کالج، کفش لوفر بوده که با ورود به کشور ما این نام جدید بنا به دلیلی نامشخص روی آن گذاشته شده است. بنابراین اگر جایی نام کفش لوفر را شنیدید در واقع صحبت از همان کفش‌های کالج است.

 


فروشگاه بزرگ شهرصندل هم بصورت آنلاین و هم حضوری ارائه دهنده مدلهای متنوع کفش کالج زنانه در سبک ها و مدلهای متنوع می باشد.


 

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : پاپوش,صندل زمستانی,پاپوش زمستانی,کفش پاپوش,کفش صندل,پاپوش زنانه,کفش زنانه,صندل زنانه,بوت زنانه,جدیدترین کفش های زنانه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 133 تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت: 12:05

به چه کفش هایی کالج گفته می شود؟

انواع کفش کالج مردانه به کفش های تخت و پاشنه کوتاه گفته می شود که قابلیت انطباق بالایی از نظر ست شدن با سایر لباس و استایل شما دارد .ضمن این که از راحتی بسیاری برای استفاده طولانی مدت برخوردار است. معمولا جنس کالج ها از جنس چرم طبیعی و صنعتی و یا نبوک است.

کالج از آن دست کفش هایی است که همیشه و همه جا مورد استفاده قرار میگیرد. از یک قرار دوستانه تا محل کار و دانشگاه، بنابراین می توان ادعا کرد که این کفش همه کاره یکی از ملزومات استایل آقایان شیک پوش خواهد بود.

 

تیپ غیر رسمی با کفش کالج مردانه

کفش کالج می تواند همراه شما در استایل های روزانه تان باشد و با خیالی راحت با کفش های کالج ست کنید. اگر در انتخاب و ست کردن لباس با این نوع کفش درست عمل کنید قطعا از ظاهر شیکی که پیدا کرده اید شگفت زده می شوید. تکنیک این کار این است مطمئن شوید تیپتان خیلی رسمی و یا خیلی خودمانی نیست.

شاید بخواهید با استفاده از لباس های پارچه ای متنوع، تیپ دوستانه ای داشته باشید. پس از کفش کالج از جنس چرم جیر با بافت های سبک استفاده نمائید. راه جدید دیگر برای تیپ های غیر رسمی استفاده از رنگ های تابستانی مانند رنگ آبی و سبز می باشد.

 

 


<<مجموعه جدیدترین مدلهای کفش مردانه چرم و طبی همین الان در شهرصندل>>


 

انتخاب کالج مردانه مناسب برای استایل های کژوال و رسمی

همانطور که قبلا هم گفتیم کالج یک کفش کاملا اسپرت است و  می توان آن را هم با استایل معمولی ست کرد. و هم مناسب  تیپ های رسمی است.بنابراین برای کسانی که دارای تیپ اسپرت هستند. انتخاب کالج مطمئنا یک انتخاب مناسب است. در صورتی که می خواهید رسمیت بیشتری به استایل خود ببخشید می توانید از کالج های چرمی با رنگ های کلاسیک استفاده کنید .اما کالج های رنگی معمولا مناسب استایل های آزادانه تر و کژوال هستند.

 

شما می توانید کفش کالج را با کت و شلوار هم استفاده کنید .انتخاب رنگ کالج نزدیک به رنگ کت و شلوارتان میتواند یک تیپ رسمی کامل مردانه را برای شما به همراه داشته باشد.

حتی می توانید کالج را با کاپشن یا پالتوهای مردانه هم ست کنید.مهمترین نکته در خصوص انتخاب کالج مناسب در یک استایل مردانه توجه به ست کردن رنگ کالج با لباس است.بهتر است که از رنگ های هم خانواده یا ست استفاده کنید. تا استایل شیک تری داشته باشید.

توجه داشته باشید که کالج مجلسی اغلب از جنس رویه چرم تولید شده اند. دارای زیره هایی از جنس رویه نیولایت و پلی اورتان و لاستیک می باشد. این کالج ها را می توان کت شلوار های فیت اسلیم استفاده کرد و یک انتخاب مناسب برای کسانی است که همیشه تیپ رسمی دارند.

یک نکته مهم در مورد استایل های متفاوت با کفش های کالج آن است که شلواری که با کالج ست می شود باید فیت بوده و اندازه آن بیش از ۱۰۰ سانتی متر نباشد.

 


<<شهرصندل ارایه دهنده کفش صندل های راحتی و طبی مردانه >>


استایل های مینیمال

خرید کفش کالج مردانه می تواند برای استایل های مینیمال با رنگ های خنثی هم عالی باشد. یک جفت کفش کالج طوسی با شلوار جین روشن و پیراهن سفید. می تواند یک استایل فوق العاده به شما هدیه دهد. برای داشتن ظاهری جذاب و مینیمالیستی باید رنگ ها را تا حد ممکن محدود نگه دارید.


 فروشگاه  بزرگ شهرصندل با بیش از 20 سال سابقه فروش موفق با مجموعه بی نظیری از انواع کفش و صندل مردانه با ضمانت فروش در خدمت شماست .

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : پاپوش,صندل زمستانی,پاپوش زمستانی,کفش پاپوش,کفش صندل,پاپوش زنانه,کفش زنانه,صندل زنانه,بوت زنانه,جدیدترین کفش های زنانه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 29 آبان 1401 ساعت: 11:09

با سرد شدن هوا و آمدن زمستان، استایل ما نیز شکل و روی زمستانی می‌گیرد. استایل زمستانه یکی از بهترین استایل‌های دخترانه است که اگر در انتخاب لباس ها و ترکیب رنگ ها آگاهانه عمل کنید می‌توانید یکی از خاص‌ترین تیپ‌ها را داشته باشید.

اما همواره فصل زمستان و ایجاد استایل های زنانه زمستانی همراه با آن یکی از پر چالش ترین فصل ها مخصوصا برای خانم ها است. چرا که باید لباس زمستانی گرم، مناسب و خوشایندی برای پوشیدن در بیرون از خانه، در نظر بگیرند. مطمئنا شما به مکان های متفاوتی و یا برنامه های ویژه ای در فصل زمستان دعوت خواهید شد.

 

اسپرت بپوشم یا رسمی؟

مطمئنا اولین سوالی که هر دختر برای پوشیدن لباس‌هایش از خود و حتی از نزدیکانش می‌پرسد این است که “اسپرت بپوشم یا رسمی”؟ این سوال هم دقیقا مثل سوال معروف “من الان چی بپوشم”، با جواب‌های گوناگونی قابل پاسخگویی است. لازم به ذکر است که استایل زمستانی دخترانه با موقعیتی که می‌خواهید در آن حضور داشته باشید، ارتباط مستقیم دارد. می‌توانید برای قرارهای دوستانه و خودمانی با دوستان یا آشنایان نزدیکتان‌. از استایل‌های راحت و اسپرت استفاده کنید که حس راحتی را به اطرافیان منتقل کنید.

اما در نقطه مقابل، اگر می‌خواهید در جمع‌های رسمی و نیمه‌رسمی حاضر شوید، بهتر است از لباس‌هایی رسمی‌تر نیز بهره ببرید. اما این نکته را نیز به یاد داشته باشید که تفاوت داشتن استایل شما با بقیه افراد حاضر در جمع، به هیچ عنوان نشان دهنده بد بودن استایلتان‌ نخواهد بود. در نتیجه شما آزادی هستید که از هر آنچه که دوست دارید، در استایل شخصیتان استفاده کنید. در استایل رسمی می‌توانید از کیف‌های کوچک و ساده در کنار مانتو‌ یا پالتو‌های بلند بهره ببرید.این ست می‌تواند نشان دهنده ظرافت و وقار شما باشد.

در استایل اسپرت و راحت، استفاده از کلاه‌های مختلف و همچنین اکسسوری‌های گوناگون، می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد و تیپ شما را با تنوع بیشتری روبرو کند.


<<برای دیدن جدیدترین مدل های صندلهای زنانه همین الان کلیک کنید>>


چگونه استایل زمستانی جذاب داشته باشیم؟

لایه لایه پوشیدن در استایل زمستانه

در حالیکه پوشیدن لباس‌های مختلف بر روی هم شیک به نظر می‌رسد. لایه لایه پوشیدن یکی از بهترین راه ها برای گرم شدن نیز است.این استایل این امکان را برای شما فراهم می آورد که با همان لباس هایی که در کمدتان دارید و الزاما مخصوص زمستان نیست.بازهم بتوانید در مکان‌هایی با دماهای متفاوت، لباس مناسبی بر تن داشته باشید. این استایل زمستانه بسیار مناسب آقایان و خانم هایی است که دانشجو و یا شاغل هستند.

 

پوشیدن چکمه های ساق بلند در استایل زمستانه دخترانه

بوت ها جزء جدا نشدنی ترین و جذاب‌ترین اِلمان‌های تیپ زمستانی هستند. اما باید بدانیم چکمه ها را با چه لباسی و چگونه ست کنیم. بسیاری از خانم ها (به خصوص خانم های بالای 40 سال) از به پا کردن این نوع چکمه ها خجالت می کشند.

اگر شما جزء آن دسته از خانم‌هایی هستید که از به پا کردن این چکمه‌ها احساس نا‌خوشایندی دارید می توانید از چکمه‌هایی با طول های ساق کوتاه‌تری استفاده کنید. استفاده از این نوع کفش‌ها در استایل زمستانه بسیار مناسب مهمانی‌ها و دور همی‌های خاص است.

 


<<شیک ترین بوت های زمستانی همین الان در شهرصندل>>


استفاده از شال گردن در استایل زمستانه

پوشیدن شال گردن هایی با جنس های مختلف و رنگ های متنوع علاوه بر گرم کردن ناحیه گلو و گردن، باعث تکمیل استایل شیک زمستانه شما می شود. این شال ها می توانند بسیار بزرگ باشند و یا تنها به صورت نمادین و در سایز کوچکتری باشند.

استفاده از دستکش در استایل زمستانه

برای استفاده از دستکش بسیار باید محتاطانه عمل کرد. چرا که استفاده از هر نوع جنس دستکشی استایل زمستانه شما را بهبود نمی بخشد. چه بسا شما را از شیک بودن دور میکند. خانم هایی که به دنبال جذاب بودن در این شرایط هستند از دستکش های چرمی استفاده می‌کنند. این نوع استایل زمستانه بیشتر برای مهمانی ها مناسب است. بهتر است هنگامی که چکمه های چرمی به پا کردید، از دستکش چرمی متناسب با رنگ چکمه تان استفاده کنید. به طور کلی بهتر است که چکمه و دستکش شما از یک جنس باشند و رنگ های مشابهی داشته باشند.


استفاده از کلاه در استایل زمستانه

امروزه کلاه های زمستانی بسیار متنوعی در بازار موجود است. کلاه ها به تنهایی می توانند به تیپ زمستانه شما جذابیت خاصی ببخشند و حتی در فصل زمستان به جای شال یا روسری استفاده می شوند. این مدل استایل برای دانشگاه رفتن، برای داشتن تیپ زمستانه دانشجویی و سر کار رفتن مناسب نیست.

به صدای رنگ‌ها توجه کنید

استایل زنانه زمستانی چگونه  باشد ؟ رنگ‌ها در استایل ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. اگر به صدای آن‌ها گوش دهید تیپ شما را با تغییراتی اساسی روبرو میکنند. درست است که انتخاب رنگ لباس مستقیما با سلیقه افراد در ارتباط است. اما با دانستن برخی نکات می‌توانیم استایل زمستانی خودمان را رشد داده و پوششی جذاب‌تر را رقم بزنیم. به عنوان مثال ست کردن رنگ بوت‌ها با پالتو یا تیشرت دخترانه‌ای که بر تن دارید جذابیت استایلتان‌ را دو چندان می‌کند. ست‌هایی مثل ست کفش و کیف هم‌رنگ، ست کلاه با مانتو و کیف، همه و همه باعث نظم بخشیدن به تیپ دختران می‌شوند.

 

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : کفش زنانه,انتخاب کفش زنانه,خرید آنلاین کفش زنانه,خرید اینترنتی کفش زنانه,کفش مجلسی زنانه,کفش شیک,کفش صندل زنانه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 128 تاريخ : شنبه 28 آبان 1401 ساعت: 7:33

خرید بهترین کفش پیاده‌روی یا همان کفش رانینگ از میان گزینه‌های زیادی که پیش رو داریم همیشه آسان نیست. برای انتخاب کفش مناسب برای پیاده‌روی طولانی و دویدن باید به موارد زیادی در انتخاب کفش اسپرت اهمیت دهیم. البته باید به این نکته بسیار توجه داشت که انتخاب هر وسیله‌ای به معیارهای زیادی بستگی دارد. در واقع هنگام خرید، نکاتی زیادی از ویژگی‌های کیفی نظیر مواد اولیه‌ی استفاده شده در ساخت کفش تا طراحی و رنگ‌بندی، می‌توانند در انتخاب ما نقش بسیار زیاد و مهمی داشته باشند. به همین دلیل باید توجه داشته باشیم که برای انتخاب بهترین کفش پیاده‌روی زنانه یا مردانه از میان سایر کفش‌ها باید به این ویژگی‌ها توجه زیادی داشته باشیم.

 

ویژگی‌های مهم کفش پیاده‌روی

۱- وزن

 

بی‌شک یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب کفش‌های اسپرت، وزن آن‌ها است. این مسئله در کفش‌های پیاده‌روی و دویدن اهمیت بیشتری دارد. کفش پیاده‌روی و دویدن معمولا باید وزنی بسیار سبک داشته باشد تا قدم زدن یا دویدن را برای شما راحت‌تر کند. با توجه به اهمیت این موضوع در ساخت بیشتر این کفش‌ها از موادی استفاده می‌شود که سبک باشند. برای مثال بیشتر کفش‌های پیاده‌روی و دویدن رویه‌ای پارچه‌ای یا لایه‌ای میانی از جنس ماده شیمیایی EVA دارند که علاوه بر ویژگی‌های مختلف، به کم کردن وزن این کفش‌ها کمک زیادی خواهد کرد.

۲- قابلیت تنفس

یکی دیگر از نکات بسیار مهم برای انتخاب کفش اسپرت مناسب پیاده‌روی و دویدن، قابلیت تنفس در آن است. با توجه به این که در زمان فعالیت‌های ورزشی سوخت و ساز بدن و میزان گردش خون زیاد می‌شود، میزان دما در پا بالا خواهد رفت. به همین دلیل یکی از نکات بسیار مهم برای انتخاب کفش مناسب برای ورزش قابلیت تنفس در آن خواهد بود. تنفس خوب کفش با گردش هوای بیشتر در بخش داخلی، علاوه بر تعرق کمتر پا، به خنک ماندن سطح پوست کمک زیادی خواهد کرد. گردش هوا در کفش‌هایی که رویه‌ی پارچه‌ای دارند معمولا بیشتر از سایر کفش‌ها است. چرا که منافذ موجود بین الیاف باعث گردش هوای بیشتر در بخش داخلی خواهد شد.

برخی از شرکت‌های بزرگ تولید‌کننده کفش نظیر نایکی، آدیداس و آندرآرمور، در ساخت کفش‌های خود از تکنولوژی‌های خاصی استفاده می‌کنند که قابلیت تنفس در کفش‌هایشان را تسریع می‌کند. برای مثال تکنولوژی ClimaChill  در محصولات آدیداس با افزایش گردش هوا در بخش داخلی به خنک شدن پا کمک زیادی خواهد کرد.

۳- انعطاف‌پذیری

شاید بتوان ادعا کرد که بعد از وزن، مهم‌ترین ویژگی در کفش پیاده‌روی و دویدن قابلیت انعطاف‌پذیری است. میزان انعطاف‌پذیری در کفش‌های دویدن نسبت به کفش‌های پیاده‌روی اهمیت بیشتری دارد. درواقع حرکاتی نظیر خم شدن پنجه‌ی پا، باعث وارد آمدن فشار بیشتری در این ناحیه از کفش شما خواهد شد. به همین دلیل باید از کفش‌هایی استفاده کنید که انعطاف‌پذیری زیادی داشته باشند. در نتیجه بیشتر تولید‌کنندگان کفش‌های ورزشی در ساخت لایه‌ی میانی یا زیره‌ی کفش‌های خود، از EVA استفاده می‌کنند که انعطاف‌پذیری بسیار زیادی دارد.

 

یک راه مناسب برای تشخیص میزان انعطاف‌پذیری کفش اسپرت نگه داشتن پاشنه و خم کردن پنجه روی زمین است. در صورتی که کفش اجازه دهد پای شما همانند زمانی که بدون کفش است خم شود، این کفش انعطاف‌پذیری مناسبی دارد. توجه داشته باشید که اگر کفش شما انعطاف‌پذیری مناسبی نداشته باشد ممکن است سبب دردهایی در ناحیه تاندون آشیل یا عضلات پشت ساق شود.


<<برای دیدن شیک ترین مجموعه کفش مردانه  همین الان کلیک کنید>>

 


 

۴- زیره و لایه میانی

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب کفش‌های ورزشی، میزان ضربه‌پذیری و انتقال ضربه به پا است. به همین دلیل شما باید در انتخاب کفش خود، توجه زیادی به زیره و لایه‌ی میانی داشته باشید. بیشتر کفش‌ها دارای زیره‌ی لاستیکی هستند و از این لحاظ فرقی بین آن‌ها وجود ندارد. تفاوت بیشتر کفش‌ها در طراحی زیره‌ی آن‌ها است. زیره‌ی کفش پیاده‌روی و دویدن باید دارای قوس‌هایی در ناحیه‌ی میانی باشد تا فشار حاصل از ضربات وارد شده به کفش را کمتر به پا منتقل کند.

 

بخش دیگری از کفش که در روند کاهش انتقال فشار حاصل از ضربات به کفش دخیل است، لایه‌ی میانی است. لایه‌ی میانی در یک کفش دو کار عمده را بر عهده دارد؛ ابتدا این که فشار حاصل از وزن شما را کمتر به سطح منتقل می‌کند و دوم ضربات و فشارهای وارد شده از زمین به کفش را تا حد زیادی کم خواهد کرد. شرکت‌های تولید کننده کفش‌های ورزشی در ساخت لایه‌ی میانی سعی می‌کنند از موادی استفاده کنند که در عین سبک بودند قابلیت تحمل فشار زیادی داشته باشد. برای مثال شرکت آدیداس در بسیاری از کفش‌های خود از فوم متراکم در لایه‌ی میانی استفاده می‌کند که علی‌رغم وزن بسیار سبک، قابلیت ضربه‌پذیری زیادی هم دارد.

۵- طراحی کفش

تمام هدف یک کفش مناسب این است که بتواند به مناسب‌ترین حالت ممکن به شما کمک کند تا در زمان ورزش، احساس راحتی بیشتری داشته باشید. به همین دلیل طراحی کفش می‌تواند در انتخاب شما تاثیر به سزایی داشته باشد. کفش پیاده‌روی و دویدن معمولا رویه‌ای کوتاه دارد که در آن‌‎ها پاشنه‌ی پا، قابلیت آزادی حرکتی بیشتری خواهد داشت. همچنین پنجه این کفش‌ها باید کمی پهن‌تر از کفش‌های معمولی باشد تا با در اختیار قرار‌دادن فضای کافی برای پنجه‌ی پا، از مشکلاتی نظیر فشار به انگشتان پا جلوگیری کند.

 

در کنار تمام مسائلی که در انتخاب کفش اهمیت دارد، قالب شدن کفش به پا یا به عبارت دیگر خریدن کفش با سایز مناسب هم مسئله‌ای بسیار مهم است. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که سایز کفش‌ها در برندهای مختلف با هم تفاوت دارند. برای مثال اگر شما کفشی با برند آدیداس با سایز ۴۰ استفاده می‌کنید ممکن است کفش برند نایکی با همان سایز برای شما تنگ یا گشاد باشد، به همین دلیل در هنگام خرید باید به طول کف پا توجه زیادی داشت. همچنین تنگ یا گشاد بودن کفش علاوه بر این که آزاردهنده است، می‌تواند باعث وارد آمدن فشار بیشتری به عضلات پشت ران و کمر شود و در بلند‌مدت آسیب‌هایی را به پا و کمر وارد کند.

 

در بهترین کفش پیاده روی برای انواع مختلف پا باید به دنبال چه چیزی باشید

دانش قدرت است و وقتی پای شما به میان می آید این نمی تواند درست باشد. دانستن نوع طبیعی پای شما و همچنین شرایط مداومی که ممکن است تجربه کنید – شما را آماده می کند تا هنگام خرید یک کفش پیاده روی مردانه استاندارد تصمیمی آگاهانه بگیرید.

در مورد کفش ها و شرایط مختلف پا مانند صافی کف پا، قوس های زیاد و فاشیای کف پا نظریه های پزشکی متفاوتی وجود دارد.

کفش پیاده روی برای کف پای صاف

برای افرادی که کف پای صاف دارند، جایی که تمام پای شما با زمین تماس دارد، کفش های با دوام پهن معمولا بهترین گزینه هستند. افراد پا صاف نباید به دنبال کفش هایی با شکل ساعت شنی در کف باشند.

 


<<مدلهای راحتی و با کیفیت کفش صندل مردانه همین الان در شهرصندل>>


کفش پیاده روی برای زانو درد

زانوهای ما دائماً در حال استفاده هستند و وقتی دائماً در حال حرکت هستید، استراحت به آنها دشوار است. کفش ها نمی‌توانند درد زانو را برطرف کنند، اما انتخاب کفش مناسب، متناسب با هر چیز دیگری که در مورد پای خود می‌دانید (قوس های زیاد، کف پاهای صاف یا پهن)، می‌تواند شما را بسیار راحت‌تر کند و به کاهش عوارض ناشی از ایستادن زیاد کمک کند.

کلید راحتی؟ بر تعویض و آزمایش مکرر تاکید می کنیم تا مطمئن شوید کدام کفش در بهترین حالت خود عمل می کند.

کفش مناسب پیاده روی دیسک کمر

کمر درد یک شکایت پیچیده، اما رایج است. مانند زانو درد، کفش ها نمی‌توانند مشکل را برطرف کنند، اما انتخاب صحیح آن ممکن است به کاهش درد کمک کند. هنگام خرید، به نوع کمردردی که دارید فکر کنید و با پزشک خود مشورت کنید.

اگر فکر می‌کنید که در طول روز روی پاهای خود زیاد می ایستید – همانطور که بسیاری از پرستاران و پزشکان هستند – کفشی می‌خواهید که دارای پشتیبان و بالش مناسب باشد. دستیابی به تراز مناسب پا به جلوگیری از انواع دردها، از جمله در ناحیه کمر کمک می کند.

کفش پیاده روی دیابتی ها

دیابت می تواند انواع ناراحتی ها را برای پاهای شما ایجاد کند. گردش خون ضعیف در اندام ها می تواند باعث مشکلاتی مانند نوروپاتی و از دست دادن حس شود.

نکته کلیدی در اینجا این است که به دنبال کفش های دیابتی جادار باشید. به غیر از کفش هایی که مخصوص بیماران دیابتی هستند، پنجه های جعبه ای پهن و فضای داخلی کفش نرم را انتخاب کنید که به کاهش اصطکاک روی پا کمک می کند.

 

فروشگاه شهرصندل ارایه دهنده شیک ترین و بروز ترین مدلهای کفش اسپرت زنانه و مردانه جهت پیاده روی و ورزش می باشد.

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : کفش مردانه,خرید آنلاین کفش مردانه,خرید کفش مردانه,کفش مردانه شیک,خرید کفش اینترنتی مردانه,ست مردونه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 82 تاريخ : چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت: 10:44

ست کردن کفش و شلوار همواره یکی از مشکلات بسیاری از افراد است. یکی از این سوالات این است که با کفش اسپرت چه شلواری بپوشیم. کفش اسپرت یا کفش کتانی یکی از انواع کفش هاست که علاوه بر این که ظاهری مناسب و شیک به شما می دهد، باعث راحتی پا در آن می شود.

کفش نه تنها به عنوان یک اکسسوری بلکه به عنوان نقطه عطف برخی استایل‌ها از اهمیت ویژه‌­ای برخوردار است.پس بی تردید برخی مدل‌ها هستند که گذشتن از آنها برایمان کاری ناممکن است پس به طور مداوم از آنها استفاده می‌کنیم!
یکی از این کفش ­های مهم کتونی است.
البته شما حق دارید عاشق آنها باشید، چون با این کفش‌های نرم و راحت هرچقدر راه بروید و سرپا بایستید خسته نمی‌شوید.
بگذارید در ابتدا یک توضیح کوتاه بدهم: ” اسنیکرز ” نام نوعی کفش است که از یک کفی از جنس پلاستیک نرم و رویه­ ی پارچه ­ای(الیاف مصنوعی) تشکیل شده است.
رانینگ، کفش تنیس و … همه جزو کتگوری اسنیکرز به حساب می‌آیند و همه آنها کفش‌هایی هستند که برای ورزش و پیاده­ روی مناسب و راحت‌اند.

 

نکات مهم در ست کردن کفش اسپرت با شلوار

در ادامه  پاسخ به این سوال که با کفش اسپرت چه شلواری بپوشیم  می بایست یک سری نکات را در نظر داشته باشید.

تنگی شلوار

میزان تنگی شلوار از اهیمت بالایی برخوردار است. این پارامتر باید متناسب با فرم پاها و کفش شما باشد. به عنوان برای شلوارهای جذب باید از کفش های ظریف استفاده کرد.

 

نوع کفش اسپرت

کفش های اسپرت انواع مختلفی دارند. از مهم ترین انواع این کفش ها می توان به کفش های رانینگ(مناسب برای دویدن)، کفش های والکینگ(مخصوص پیاده روی) و کفش های مناسب برای ورزش های خاص اشاره کرد. بهتر است از پوشیدن کفش های ورزشی خاص برای مصارف روزمره خودداری کنید.

قد شلوار

به طور کلی اگر دوست دارید که از کفش های اسپرت استفاده کنید. بهتری است بین شلوار و کفشتان در قسمت مچ پا یک فضای خالی مناسبی قرار دهید. این امر به ویژه برای شلوارهای اسکینی زیبایی خاصی دارد.


<< برای دیدن جدیدترین مدلهای کفش اسپرت زنانه همین الان کلیک کنید >>


 

کفش کتونی با شلوار جین

شلوار جین یا شلوار لی همواره یکی از پرطرفدارترین شلوارها در بین آقایان و بانوان بوده است. همواره در موقعیت های مختلف می توان از شلوار جین استفاده کرد. می توان از انواع شلوار جین برای ست کردن با کتانی در رنگ های مختلف استفاده کرد. سعی کنید از رنگ های مکمل برای این ست استفاده کنید.به طور کلی می توان از انواع شلوار جین از جمله شلوار لی جذب یا اسکین، شلوارهای زاپ دار، دمپا، سنگشور شده و… برای ست کردن با کفش اسپرت استفاده کرد.

 

 

کفش اسپرت با شلوار اسلش

ترکیب کفش کتانی با شلوارهای اسلش یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ست ها در بین دخترها و پسرها است. شلوارهای اسلش را می توان برای رفتن به باشگاه، پیاده روی، دورهمی هاو… با کتانی استفاده کرد. شلوارهای اسلش اکثرا از جنس پارچه تولید شده اند. پارچه این شلوارها می تواند کتان، کبریتی، و… باشد که با ست کردن آن ها با کفش کتانی ظاهر مناسبی به شما می دهد.

 

کفش اسپرت با شلوار کتان

این سِت کاربرد کمتری در بین افراد دارد. شما می توانید برای ایجاد یک ست نیمه رسمی از ترکیب کفش اسپرت با شلوار کتان استفاده کنید.


<<شیک ترین مدلهای کفش زنانه پاییزی و زمستانی در شهرصندل >>


کفش اسپرت و شلوار‌های پارچه‌ای مام فیت و مام استایل:

این شلوار‌ها که در قسمت باسن آزاد و شلوار‌های فاق بلندی هستند، یک ست شیک و راحت با کتونی زنانه برای شما می‌سازد. شلوار های مام استایل را می توانید با هر نوع کفشی ست کنید. بنابراین اگر به دنبال یک استایل روزانه هستید و اگر قصد پیاده روی دارید، پیشنهاد ما استفاده از کتانی ها و اسنیکرز می باشد.

 

فروشگاه شهرصندل ارائه دهنده جدیدترین مدلهای کفش اسپرت مناسب پیاده روی، باشگاه ،ورزش و استفاده ی روزمره در محل کار می باشد .

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : کفش زنانه,انتخاب کفش زنانه,خرید آنلاین کفش زنانه,خرید اینترنتی کفش زنانه,کفش مجلسی زنانه,کفش شیک,کفش صندل زنانه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 76 تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1401 ساعت: 7:16

کفش‌های طبی، نسبت به کفش‌های معمولی راحت‌تر بوده و پشتیبانی بیشتری ارائه می‌کنند. این نوع از کفش‌ها، جایگزینی برای ارتزها هستند و به کاهش علائم مرتبط با بیماری‌های متعدد پا کمک می‌کنند. این تصور غلط رایج وجود دارد که کفش‌های طبی زنانه، هرگز شیک و زیبا نیستند. در حالی که امروزه گزینه‌های زیادی مطابق با مد روز وجود دارد که بسیار شیک و زیبا هستند.

شمار مبتلایان به مشکلات پا بیش از پیش در حال افزایش است. می‌پرسید چرا؟ خب، چون کفش نامناسب می‌پوشیم! از شایع‌ترین عوارض پوشیدن مداوم کفش نامناسب می‌توان به کالوس و بانیون اشاره کرد.

 

کالوس یعنی وقتی قسمتی از پوست کف پا براثر سایش یا فشار به‌حالتی سفت و ضخیم درمی‌آید و بانیون یا همان هالوکس والگوس هم یعنی بیرون‌زدگی مفصل شست پا. در چنین مواردی به کفش طبی نیاز است، کفشی که به عارضه ایجادشده دامن نزند.

گاهی حتی افراد براثر برخی ورزش‌ها به عارضه‌ای به‌اسم فاشیای پلانتار دچار می‌شوند و متعاقبا به کفش طبی نیاز پیدا می‌کنند. فاشیای پلانتار عارضه دردناکی است که درنتیجه آسیب به رباط اتصال‌دهنده استخوان پاشنه به پنجه‌ها بروز می‌کند. برای صافی کف پا هم معمولا کفش طبی تجویز می‌شود. دیابتی‌ها نیز گاهی شاید، بنا به صلاحدید پزشک، به کفش سفارشی‌ساز یا کفشی با عمق اضافه نیاز پیدا می کنند.مبتلایان به آرتروز و سایر ناهنجاری‌های پا هم همین‌طور.


<<جدیدترین مدلهای کفش طبی زنانه همین الان در شهرصندل>>


آیا همه کفش‌های طبی بدریخت‌اند؟

البته که نه! خوشبختانه، این روزها، تولیدکنندگان بسیاری در طراحی کفش‌های طبی، علاوه بر راحتی، از سروریخت و مد روز هم غافل نیستند.

توصیه پزشک به پوشیدن کفش طبی

وقتی حرف از کفش طبی می‌شود، معمولا یاد پیری و سالخوردگی می‌افتیم.درحالی‌که صرفا برای سن‌بالاها نیست و ممکن است در هر سنی برای کمک به اصلاح مشکلات پا و کاهش درد تجویز شود.

کمک به گام‌برداشتن درست

وقتی کفش نامناسب می‌پوشیم، مدل گام‌برداشتن‌مان هم تحت تأثیر قرار می‌گیرد. اما کفش‌های طبی به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که نحوه گام‌برداشتن‌مان را تاحدامکان از حالت طبیعی و نرمال خارج نکنند.

 


<<<برای دیدن مدل های کامل کفش طبی مردانه همین الان کلیک کنید >>>


کمک به کاهش علائم برخی مشکلات پا

هیچ پادردی بی‌علت نیست! شاید پادردی که عاجزمان کرده، ناشی از مشکلات رایجی چون هالوکس والگوس یا خارپاشنه باشد، مشکلاتی که درصورت پوشیدن کفش نامناسب بدتر می شود. اما کفش‌های طبی به‌گونه‌ای کاملا فیت پا طراحی می‌شوند که به چنین مشکلاتی دامن نمی زنند.

کمک به کاهش دردهای سیاتیکی

دردهای سیاتیکی می‌توانند دلایل مختلفی داشته باشند؛ در برخی موارد، بسته به دلیل ایجاد درد، شاید که کفش‌های‌ طبی با کمک به اصلاح تراز پاها در کاهش فشار وارده به عصب سیاتیک و تخفیف درد مؤثر واقع می شوند.

 

 

خیلی ارزان‌تر از جراحی

کفش طبی استاندارد ارزان نیست، اما خریدآن از جراحی خیلی ارزان‌تر درمی‌آید! البته که گاهی راه گریزی از جراحی نیست و کفش طبی جواب نمی‌دهد.اما درصورتی‌که پزشک به پوشیدن کفش طبی صلاح ببیند، حداقل می‌توانید امیدوار باشید که عارضه موجود، اگر هم رفع نشد، بدتر نمی‌شود. گاهی با روی‌آوردن به کفش‌های طبی می‌توان از درمان‌های تهاجمی و جراحی‌های گران در آینده نجات پیدا کرد یا زمان درمان‌های سنگینی چون جراحی را به تعویق انداخت.

 

فروشگاه بزرگ شهرصندل ارائه دهنده مجموعه متنوعی از کفش و صندل های طبی زنانه و مردانه در طرحها و رنگ های متنوع می باشد .

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : کفش زنانه,انتخاب کفش زنانه,خرید آنلاین کفش زنانه,خرید اینترنتی کفش زنانه,کفش مجلسی زنانه,کفش شیک,کفش صندل زنانه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 84 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 8:42

تیپ و ظاهر هر شخصی اطلاعات زیادی در مورد شخصیت و سلیقه آن فرد به دیگران ارائه می دهد. بدین معنا که وقتی شخصی را برای اولین بارمی بینید براساس ظاهر و لباسی که به تن دارد. می توانید تا حد زیادی شخصیت و سلایق آن فرد را حدس بزنید.

انتخاب رنگ های ظاهرا بی ربط

واقعیت جالب دنیای فشن این است که خیلی از قواعد آن به مرور زمان تغییر پیدا می کنند. چیزهایی که تا دیروز تابو بودند.امروز بدون هیچ اشکالی مورد استفاده قرار می گیرند و زیبا تلقی می شوند. یکی از این قواعد هم استفاده از رنگ هایی است که ظاهرا هیچ مناسبتی با هم ندارند، اما در واقع به هم می آیند.

فرض کنید یک کوله پشتی سرخابی خوش رنگ دارید.دوست دارید دارید برای آن کفش متفاوتی پیدا کنید تا استایل دخترانه یا زنانه جذابتری بسازید. در این شرایط انتخاب یک کتونی یا کفش راحتی نارنجی تند می تواند تنالیته زیبایی از رنگ ها را در استایل شما به نمایش بگذارد که تا همین چند سال پیش پذیرفته شده نبود؛ اما حالا طرفداران زیادی دارد.

 

استفاده از یک المان مشترک

فرض کنید یک ست سرمه ای و طوسی برای لباس هایتان در نظر گرفته اید و یک جفت کتانی زرد هم دارید که دلتان می خواهد آن را به ست لباس هایتان اضافه کنید؛ اما کیف زرد ندارید. در این شرایط از قانون المان مشترک استفاده کنید.

یک کیف مشکی یا رنگ دیگری که به کلیت ست شما بیاید، انتخاب کنید و با استفاده از یک اکسسوری مثل آویز کیف که رنگ مشابه کفشتان را دارد، بین کیف و کفش هماهنگی بیشتری ایجاد کنید. اگر آویز کیف ندارید یک شال یا دستمال گردن یا حتی پیکسل می تواند به کمکتان بیاید و هم ظاهرتان را جالبتر کند و هم به ست کردن کیف و کفشتان کمک بیشتری کند. خودتان را محدود نکنید و خلاقیت به خرج دهید.


 

<<برای دیدن جدید ترین مدل های کفش زنانه همین الان کلیک کنید >>

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تناژهای مختلف از یک رنگ

نکته سومی که در ست کردن کیف و کفش راهنمای شما خواهد بود، این است که طیف های متنوع رنگ ها را بشناسید و از آن ها در انتخاب رنگ کیف و کفشتان استفاده کنید. تصور کنید یک جفت کفش پاشنه بلند دارید که رنگ آن یکی از رنگ های مجموعه Nude است؛ رنگ هایی که به پوست بدن شبیه هستند .

 


<<تنوع بینظیری از شیک ترین کیف های زنانه >>


 

جنس کیف و کفش را فراموش نکنید

جنس و بافت هر پارچه و متریالی حس خاص خود را القا کرده و پیام خاص خود را دارد. به همین علت باید جنس کیف و کفش را طوری انتخاب کنید که باهم هماهنگ باشند. برای مثال اگر کیف چرم و یا جیر به دست می گیرید بهتر است به سراغ کفش های چرم و یا جیر متناسب با آن بروید. اگر تمایلی ندارید که حتما تمام کفش و یا کیف هم جنس با دیگری باشد حداقل بخشی از آن را هم جنس انتخاب کنید. چرا که رعایت همین نکات جزئی به شما کمک می کند تا استایلی شیک و جذاب داشته باشید.

 

فروشگاه شهرصندل ارایه دهنده جدید ترین مدل های مختلف کیف و کفش های زنانه به صورت جدا و ست که باعث میشود از یک خرید شیک لذت ببرید .

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : کفش زنانه,انتخاب کفش زنانه,خرید آنلاین کفش زنانه,خرید اینترنتی کفش زنانه,کفش مجلسی زنانه,کفش شیک,کفش صندل زنانه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 90 تاريخ : يکشنبه 22 آبان 1401 ساعت: 9:01

از آنجایی که امروزه بیشتر کفپوش خانه ها را سنگ یا لمینت می پوشانیم ، راه رفتن روی آن ها به مرور زمان سبب خشکی و ترک پا می شود. به همین دلیل انتخاب یک صندل زنانه و مردانه روفرشی مناسب  در حفظ و سالم نگه داشتن پا کمک می کند. صندل روفرشی فقط مخصوص روز های سرد سال مانند پاییز و زمستان نیستند. بلکه در فصل بهار و تابستان نیز فرصت مناسبی برای تجربه ی سبکی، راحتی و تنفس پا هست. امروزه تنوع الگو، طراح و رنگ صندل روفرشی بسیار زیاد است و انتخاب صندل زنانه و مردانه روفرشی متناسب با فرم پا در مقایسه با انتخاب کفش راحت تر به نظر می رسد.

 

نکات مهم انتخاب صندل:

مهم ترین عاملی که یک صندل روفروشی را به یک انتخاب هوشمندانه برای خرید تبدیل می کند، راحتی و سبکی آن است. در نهایت پاهایمان در آن احساس خوبی داشته باشند.

صندل روفرشی به گونه ای است که هوا به راحتی به داخل آن جریان دارد. تا پای شما عرق نکند،از بو گرفتن و بیماری های عفونی مصون بدارد.

صندل روفرشی ساده برخلاف صندل روفرشی مجلسی کفی ضخیم و سنگین ندارد.

برای گرم نگه داشتن پا در فصل زمستان از صندل های روفروشی جلو بسته استفاده کنید. همان قدرکه خنک نگه داشتن پا در فصل تابستان اهمیت دارد، گرم نگه داشتن آن ها نیز در فصل زمستان مهم است.

 


 

<<< برای دیدن جدیدترین کفش صندل های زنانه مجلسی و طبی کلیک کنید>>>

 

معرفی انواع صندل زنانه:

صندل‌های زنانه در انواع تخت، پاشنه دار، بند دار، لژدار، جلو باز و بسته موجود است.

• صندل تخت

از راحت ترین و پرکاربرد ترین صندل‎های موجود برای استایل نیمه رسمی، کژوال و فعالیت روزمره صندل‌های تخت هستند.

• صندل جلو باز و بسته

این دو مدل صندل نیز از مدل‌های قابل دسترس و راحت محسوب می‌شوند که مدل جلو بسته پا را از ضربه حفاظت می‌کند. صندل جلو باز برای ساحل، پیاده روی و گردش‌های کوتاه مناسب است.

• صندل لژدار

صندل لژ دار برای استایل نیمه رسمی در عین زیبایی راحتی را با خود به همراه دارد. در تابستان با انواع مدل‌های کنفی، رنگی و ... قابل ست کردن است.

 

 


 

<<<مجموعه  مدلهای راحتی و طبی کفش صندل مردانه >>>

 

 

معرفی انواع صندل مردانه:

صندل‌ پشت بسته

این صندل‌ها که معمولا از جنس چرم هستند، با کش، بند یا چسب، بسته می‌شوند. کش، بند یا چسب، می‌تواند روی صندل یا پشت صندل قرار بگیرد. این مدل، یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین صندل‌های مردانه است.

صندل پشت باز

عینا شبیه به مدل پشت‌باز هستند، با این تفاوت که از هیچ بند، کش یا چسبی برای بستن پشت صندل استفاده نمی‌شود.

صندل لا انگشتی

همانطور که در بخش قبل توضیح داده شد، خرید صندل تابستانی لاانگشتی برای استفاده طولانی مدت پیشنهاد نمی‌شود.زیرا ممکن است باعث ایجاد زخم و عفونت انگشتان پا شود.

 

راحت ترین راه برای خرید کفش صندل زنانه و مردانه در عصر جدید خرید آنلاین هست . به دلیل اینکه در وقت و هزینه صرفه جویی به سزایی میکند . فروشگاه شهرصندل عرضه کننده مجموعه متنوع کفش صندل زنانه و مردانه در خدمت شماست .


 

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : کفش زنانه,خرید آنلاین کفش زنانه,چرم طبیعی,خرید اینترنتی کفش زنانه,کفش زنانه چرم,کفش زنانه شیک, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 77 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 11:01

چرا انتخاب کیف زنانه مهم است ؟

خانم ها باید وسایل زیادی را در طول روز حمل کنند که قرار دادن آن ها در یک اکسسوری جذاب و شیک مانند اقسام کیف های زنانه، کار هوشمندانه ای است! در کنار کاربرد اصلی آن، کیف های زنانه به نوعی مکمل پوشش و استایل زنان به شمار می آیند و در دنیای مد و فشن جایگاه مهمی دارند.


<< فرصت خرید کیف های حراجی شهرصندل را از دست ندهید >>

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کاربرد کیف خود را مشخص کنید:

باید بدانید که کیف قرار است چه کاربردی برای شما داشته باشد. آیا قرار است صرفاً یک وسیله تزئینی برای تکمیل استایل رسمی و مجلسی تان باشد؟ یا قرار است وسیله ای برای حمل وسایل مورد نیاز دانشگاه یا محل کارتان باشد؟ با پاسخ دادن به این پرسش ها متوجه اهمیت این وسیله خواهید شد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اندازه ی کیف چه سایزی باشد :

کیف های زنانه در اندازه های متفاوتی وجود دارند . در هر موقعیتی شما می توانید از کیف های با اندازه متفاوت استفاده نمایید مثلا برای عروسی کیف های کوچک بیشتر مورد استفاده هستند اما برای استفاده روزانه و دیدارهای مهم و رسمی کیف هایی که برای اقلام مورد نیاز روزمره بانوان جای کافی مناسب تر هستند.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<<همین الان برای خرید ست کیف های شیک از فروشگاه بزرگ شهرصندل کلیک کنید>>


در انتخاب جنس کیف دقت کنید:

کیف ها در انواع مختلف چرم ، کتان و پارچه ای و... وجود دارند . جنس کیف در کیفیت آن تاثیر گذار است . کیف های چرم معمولا از باقی کیف ها با دوام ترند اما قیمت بالاتری نیز دارند . در انتخاب کیف به نوع دوخت، آسترهای به کار برده شده در داخل کیف نیز توجه کنید.


نکته آخر:

با توجه به تنوع بالای کیف های زنانه در فروشگاههای مختلف بهتر است کیف خود را جهت اطمینان بیشتر از فروشگاهی معتبر انتخاب کنید که از جهت کیفیت و قیمت آن مطمئن باشید . در این راستا ما فروشگاه شهرصندل را با مجموعه متنوعی از انواع کیف مناسب ورزش،مهمانی،محل کار و ....به شما معرفی میکنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : کیف زنانه,خرید کیف زنانه,خرید آنلاین کیف,کیف زنانه مجلسی,کیف و کفش زنانه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 80 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 7:14

پای انسان قلب دوم هست بنابرین باید کفشی درست انتخاب کنید تا سلامتی شما تضمین شود.کفش اسکیچرز از جمله مارک هایی است که امروزه طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است.

امروزه برای خرید کفش می بایست به نکات مختلفی توجه کرد تا بتوانید کفشی مناسب انتحاب کنید.کفش های مختلفی در بازار موجود است که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند و شما باید با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید می کنید.

در ابتدا کفش‌های اسکیچرز ویژه ورزش بود و مخصوص کسانی که در ورزش تبحر دارند . اما امروزه اسکیچرز به تولید کفش‌های روزمره که مورد استفاده برای تمام اوقات زندگی هستند پرداخته است. کفش اسکیچرز یکی از کفش‌های ورزشی محبوب برای بسیاری از افراد به خصوص مردم آسیا است. به طوری‌که کفش‌های این برند به یکی از پرفروش‌ترین و پرمصرف‌ترین کفش‌های ورزشی محسوب می‌شوند.


<<همین الان برای خرید جدیدترین مدلهای کفش زنانه کلیک کنید >>


عوامل مهم انتخاب کفش راحتی :

  • سایز کفش

کفش ها سایز های مختلفی دارند و شرایط و دلایل خرید افراد متفاوت می باشد.به عنوان مثال اگر شما قصد خرید کفش برای پیاده روی را دارید بهتر است از سایز های معمولی کفش انتخاب نمایید.

کفش هایی که برای دویدن طراحی می شوند عموما سایزی بزرگ تر دارند تا پا در اثر حرکت مداوم جای کافی را داشته باشد .همچین این گونه کفش ها مقاوم تر هستند زیرا دوییدن اصطکاک بیشتری با زمین دارد و آسیب پذیر تر می باشند.

بنابرین نوع ورزش شما با سایز کفش باید هماهنگی کافی را داشته باشد تا سلامت پای شما تضمین شود.

  • اندازه پنجه کفش

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب کفش مناسب سایز پنجه پا است. تعدادی از افراد دارای پنجه های بزرگ هستند و می بایست کفشی با عرض مناسب خریداری نمایند تا در هنگام پیاده روی آسیبی به پای آن ها وارد نگردد.

  • وزن کفش

وزن کفش از جمله نکات مهم می باشد. زیرا هیچ کس علاقه ای به خرید کفش سنگین که حمل آن دشوار باشد ندارد و تمامی افراد به دنبال کفشی سبک و کارامد می باشند.

  • وزن افراد

شما می بایست در هنگام خرید کفش کتانی به وزن خود توجه نمایید. به‌عنوان مثال افرادی که دارای اضافه وزن بوده بهتر است از کفش های محکم و مقاوم تر خریداری نمایند.


ویژگی های کتانی اسکیچرز :

همانطور که گفته شد کتانی اسکیچرز از جمله محصولاتی می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و طرفداران بسیاری دارد از جمله ویژگی های آن در ادامه ذکر شده است.

  • وزن کفش اسکیچرز

وزن و ابعاد این گونه کفش ها بسیار مناسب برای پیاده روی طولانی بوده و حمل آسانی خواهند داشت به گونه ای شما اگر چندین ساعت با این مارک کفش پیاده روی داشته باشید وزنی از این بابت برایتان مشکل ساز نخواهد شد، همچنین ابعاد و طراحی کفش اسکیچرز طوری است که به راحتی در کیف و ساک شما جای خواهد گرفت.

  • ظاهری زیبا و کارایی مناسب

داشتن ظاهر زیبا در کفش می تواند برای همه خریداران نکته مهمی تلقی شود، کفش های اسکیچرز دارای استایل شیک و زیبا می باشند که چشم هر خریداری را به خود جلب می کند.شما می توانید با هر گونه پوششی این کفش ها را بپوشید و از زیبایی و کارایی آن لذت ببرید.

  • شستشو

شما می توانید برای تمیز کردن این مارک کفش از یک نوع پارچه نخی استفاده کرده زیرا طراحی آن به گونه ای می باشد که هرگز بو نخواهد گرفت و تنها با یک پارچه رویه ی آن تمیز خواهد شد.

 


<<رنگ بندی های جذاب و شیک کفش زنانه اسکیچرز همین الان در شهر صندل>>


مراقبت از کفش اسکچرز نایلونی یا مش (بافته)

“مش” خود به ساختار بافتنی الیاف اشاره دارد. نخ‌ها به هم گره زده شده یا بافته می‌شوند و در نتیجه پارچه ای با فضاهای باز در بین رشته‌های نخ ایجاد می‌شود. از مش فقط برای پارچه‌های تولید پوشاک مد استفاده نمی شود و بسته به نوع استفاده از آن می‌توان از طیف وسیعی از مواد آن‌ها را تهیه کرد.

وقتی صحبت از پارچه مشبک یا مش می‌شود ، این ماده معمولاً از پلی استر یا نایلون ساخته می‌شود. الیاف مصنوعی بافته می‌شوند تا پارچه ای انعطاف پذیر و شبه مانند ایجاد کنند که طیف وسیعی از کاربردها را در بر می‌گیرد. همچنین می‌توان از فلزات برای ماده ای مقاوم و ساختارمند تر ، اغلب برای استفاده‌های صنعتی ، مش ایجاد کرد.

پارچه مش به طور معمول از پلی استر یا نایلون ساخته می‌شود .از نظر ارزش اسمی ، این دو نوع مش چندان متفاوت به نظر نمی رسند. از هر دو گونه آن‌ها برای کاربردهای مشابه استفاده می شود .اما تفاوت‌هایی بین دو نوع پارچه وجود دارد.

نایلون از پلی آمید ساخته شده است .در حالی که پلی استر از مواد پلی استر تشکیل میشود .همچنین با استفاده از مواد گیاهی نیز ساخته می شود. در نتیجه ، در حالی که نایلون به ابریشم شباهت دارد .

پلی استر در لمس الیافی تر بنظر می‌رسد. کشش نایلون نسبت به پلی استر نیز بیشتر است. ماندگاری نایلون نسبت به پلی استر بیشتر است . بنابراین برای مواردی که ساییدگی و پارگی زیادی دارند ، نایلون گزینه بهتری می باشد.

 


<<تنوع بینظیر کفش صندل زنانه شیک : همین الان کلیک کنید>>

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : کفش زنانه,خرید آنلاین کفش زنانه,چرم طبیعی,خرید اینترنتی کفش زنانه,کفش زنانه چرم,کفش زنانه شیک, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 80 تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1401 ساعت: 14:23

اگر رنگ کفش را به درستی انتخاب کنید استایل شما جذاب تر خواهد بود .اما اگر درست انتخاب کردن آن دچار اشتباه شوید می‌توانید استایل خود را به کلی نابود کنید .رنگ ها برای ست شدن با لباس ها شرایط خاصی دارند. اما یکی از راه های بسیار ساده برای اینکه کفشی داشته باشید . بتوانید آن را با بیشتر لباس هایتان به راحتی ست کنید .استفاده از کفش‌های با رنگ خنثی می باشد .رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی و طوسی می‌توانند به راحتی با دیگر لباس‌های شما ست شود.

 

برای انتخاب مدل‌ها و رنگ‌های لباس‌ها و کفش‌ها عوامل مختلفی را باید مد نظر داشت. از جمله: مکانی که قرار است در آن از مجموعه لباس‌ها وکفش‌مان استفاده کنیم.زمان استفاده از لباس‌ها و کفش، شرایط و مناسبتی که برای آن از لباس‌ها و کفش استفاده می‌کنیم.ترندها و مد روز در صنعت کفش، موقعیت سنی، موقعیت اجتماعی و سلایقی که در پوشش داریم.

 

 

قوانین کلی برای ست کردن رنگ کفش با لباس

کفش هایی را انتخاب کنید که یک سایه تیره تر لباس‌های شما باشند.

رنگ های مکمل را بشناسید زیرا این رنگ ها همیشه با هم قابل ست شدن هستند.

رنگ های مشابه در گروه های رنگی سرد و گرم همیشه می توانند باهم ست شوند.

از طیف های رنگی مختلف برای یک رنگ پایه استفاده کنید.

 


<< برای دیدن جدیدترین مدلهای کفش مردانه همین الان کلیک کنید>>


نکته ای در رابطه با کفش همرنگ با لباس

یکی از پیشنهاداتی که می‌تواند مفید باشد این است که رنگ کفش هایتان دقیقا مطابق با رنگ لباس‌تان باشد .این نوع انتخاب بیشتر برای پیراهن های کوتاه کلاسیک که مناسب برای مهمانی هستند کاربرد دارد .دقت کنید کفشتان را به طوری انتخاب کنید که پاشنه و داخل پاشنه همگی به رنگ لباس باشد.

 

 


<<تنوع بی نظیر کفش صندلهای زنانه همین الان در شهرصندل>>


کتانی های رنگی با چه رنگ لباس هایی ست میشوند

اگر ترجیح می دهید که از کفش های رنگی استفاده کنید باید بگویم که کار شما کمی سخت تر است. اما جذابیت این کتانی ها بسیار بیشتر است نگران نباشید .گزینه های زیادی برای پوشیدن لباس برای شما وجود دارد و از آنجایی که کتانی های رنگی بسیار در چشم هستند .شما باید لباس هایی با رنگ خنثی استفاده کنید تا تعادل در ظاهر شما حفظ شود .شلوار جین در هر رنگی یکی از بهترین انتخاب ها برای هماهنگی با کتانی های رنگی می باشد .لباس های رنگ روشن مانند سفید، کرم یا آبی روشن نیز گزینه های خوبی در کنار این کتانی رنگی هستند.

 

 

 


<< مجموعه شیک ترین کفش ها و بوت های  زنانه پاییزه و زمستانه>>


کتانی سفید

برای ست کردن لباس  اسپرت، کفش سفید رنگ یکی از جذاب ترین انتخاب ها برایتان خواهد بود. زمانی که صحبت از رنگ سفید کفش می شود، تیپ رسمی و کلاسیک به کنار رفته و تنها تیپ اسپرت مورد توجه قرار می گیرد. حتما شما هم طرفدار پر و پا قرص اسنیکرهای سفید هستید. کتانی های مینیمالیست سفید هیچوقت جذابیت خود را از دست نمی دهند. علاوه بر آن، شما می توانید به راحتی آن را با هر رنگ لباسی، از مشکی و سرمه ای گرفته تا خاکستری و آبی، ست کنید اما خب با تمام اینها شلوار جین بهترین انتخاب در کنار آن خواهد بود.

 

 


<<فرصت دیدن صندل های طبی مردانه را از دست ندهید>>


صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : پاپوش,صندل زمستانی,پاپوش زمستانی,کفش پاپوش,کفش صندل,پاپوش زنانه,کفش زنانه,صندل زنانه,بوت زنانه,جدیدترین کفش های زنانه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت: 13:38

یکی از جذاب ترین انواع کفش ها برای فصل های سرد بوت و نیم بوت ها هستند. این کفش ها ظاهری بسیار جذاب دارند و کاملا مناسب برای فصل های سرد سال می باشند. از همین جهت انتخاب یک بوت زنانه و نیم بوت حرفه ای و زیبا می تواند برای ما بسیار کاربردی باشد.

مهمترین قابلیت بوت ها علاوه بر گرم نگه داشتن پاها راحت بودن آنها می باشد. که می تواند به راحتی در راه رفتن را به شما هدیه دهد همچنین استایل شما را بسیار جذاب تر کند. این روزها در بین آقایان و خانم ها طرفداران بسیاری دارد و انواع اسپرت و پاشنه بلند آنها در موقعیت های مختلف برای خرید وجود دارد.


<< برای خرید جدیدترین کفش های زنانه همین الان کلیک کنید>>


راهنمای جامع خرید و انتخاب بوت زنانه

  • بوت زنانه را در رنگ‌های خنثی انتخاب کنید تا بتوانید آن‌ها را با لباس‌های بیشتری بپوشید. سیاه و قهوه‌ای محبوب‌ترین رنگ‌های خنثی هستند. شما همچنین می‌توانید قهوه‌ای مایل به زرد (nude/tan)، سفید و خاکستری را نیز امتحان کنید.
  • اگر می‌خواهید پا‌های شما بلندتر به نظر برسد، به دنبال بوت‌های پاشنه بلند بروید. هرچقدر پاشنه بوت شما بلندتر باشد، استایل شما شیک‌تر خواهد بود. بوت پاشنه بلند و براق نیز ایده آل است، اگر شما می‌خواهید شیک‌تر به نظر آیید.
  • اگر پا‌های بزرگی دارید، از نیم بوت‌های مات استفاده کنید. جنس‌های براق همه چیز را بزرگتر نشان می‌دهند. جنس‌های مات مانند چرم، جیر یا پارچه ای، باعث می‌شود که پا‌های شما کوچکتر به نظر آید.
  • اگر می‌خواهید پا‌های خود را باریک‌تر نشان دهید، به دنبال نیم بوت با دهانه گشادتر باشید. در حالت ایده آل، دهانه بوت باید به اندازه مچ پا باشد. همچنین، بهتر است که نیم بوتی را انتخاب کنید که بند، تسمه و جزییات اضافی کمتری در قسمت دهانه بوت داشته باشد.
  • اگر مدت طولانی روی پای خود می‌ایستید، بهتر است بوتی را انتخاب کنید که پنجه گرد و پاشنه کوتاهی داشته باشد. این سبک‌ها راحت‌تر از نمونه‌هایی است که دارای پاشنه بلند و نوک تیز هستند؛ به خصوص بعد از ساعت‌ها پیاده روی. این بوت‌ها برای استایل روزمره ایده آل هستند.
  • بوت‌های نوک تیز و پاشنه بلند را برای موقعیت‌های خاص در نظر بگیرید. بوت‌های نوک تیز و پاشنه بلند به طور خودکار از سبک‌های روزمره جذاب‌تر به نظر می‌رسند. آن‌ها زنانگی شما را فریاد می‌زنند و زیبایی پا‌های شما را دو چندان خواهند کرد.

 


<<تنوع بی نظیری از صندل های زنانه در فروشگاه شهرصندل>>

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چه بوتی با چه تیپی مناسب است؟

با توجه به سلیقه ای بودن نوع تیپ افراد و این که هر کسی با توجه به اختیاری که در انتخاب دارد می تواند نوع خرید خودش را مشخص کند اما با توجه به ظهور مد و توجه بسیار زیاد افراد به آن انتخاب نوع پوشاک و البسه و کفش باید امروزه طبق قاعده و اصول خاصی باشد که لباس پوشیدن و ست کردن منجر به آراستگی ظاهر می ‌شود از این رو بوت ‌هایی را انتخاب کنید که فرم بدن شما را تصحیح می‌کنند و پا‌های شما را بلندتر نشان می‌ دهند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در صورت تمایل به خرید اینترنتی کفش زنانه، می‌توانید به واسطه سایت شهرصندل کفش پاشنه بلند زنانه، ست کیف زنانه و کیف دوشی زنانه خرید کنید.

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : پاپوش,صندل زمستانی,پاپوش زمستانی,کفش پاپوش,کفش صندل,پاپوش زنانه,کفش زنانه,صندل زنانه,بوت زنانه,جدیدترین کفش های زنانه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 111 تاريخ : يکشنبه 15 آبان 1401 ساعت: 16:09

پا به عنوان قلب دوم شناخته شده و به همین خاطر در زمان انتخاب کفش اسپرت زنانه شیک، باید نهایت دقت را به کار برد. خانم‌ها هنگام خرید کفش اسپرت زنانه با‌کیفیت، همیشه به دنبال یک انتخاب خوب هستند تا علاوه بر استفاده در زمان ورزش در مراسم‌های چون دورهمی یا مکان‌های رسمی، مورد استفاده قرار دهند.

کفش اسپرت؟

کفش‌های اسپرت، کفش‌های هستند که؛ به طور طولانی مدت مورد استفاده قرار خواهند گرفت. مثلاً برای محلی غیر از مهمانی، اولین انتخاب یک کفش اسپرت دخترانه با‌کیفیت یا کتانی خواهد بود. مدل‌های کفش اسپرت زنانه، مختص به یک رده سنی نبوده و قابل استفاده برای همه است.

 

 


<<برای دیدن جدیدترین مدل های کفش اسپرت زنانه در شهرصندل همین الان کلیک کنید >>


وزن

بی‌شک یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب کفش‌های ورزشی، وزن آن‌ها است. این مسئله در کفش‌های پیاده‌روی و دویدن اهمیت بیشتری دارد.

کفش پیاده‌روی و دویدن معمولا باید وزنی بسیار سبک داشته باشد تا قدم زدن یا دویدن را برای شما راحت‌تر کند.

 قابلیت تنفس

یکی دیگر از نکات بسیار مهم برای انتخاب کفش مناسب پیاده‌روی و دویدن، قابلیت تنفس در آن است.

با توجه به این که در زمان فعالیت‌های ورزشی سوخت و ساز بدن و میزان گردش خون زیاد می‌شود.

میزان دما در پا بالا خواهد رفت. به همین دلیل یکی از نکات بسیار مهم برای انتخاب کفش مناسب برای ورزش قابلیت تنفس در آن است.

انعطاف‌پذیری

شاید بتوان ادعا کرد که بعد از وزن، مهم‌ترین ویژگی در کفش پیاده‌روی و دویدن قابلیت انعطاف‌پذیری است.

درواقع حرکاتی نظیر خم شدن پنجه‌ی پا، باعث وارد آمدن فشار بیشتری در این ناحیه از کفش شما خواهد شد.

زیره و لایه میانی

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب کفش‌های ورزشی، میزان ضربه‌پذیری و انتقال ضربه به پا است.

به همین دلیل شما باید در انتخاب کفش خود، توجه زیادی به زیره و لایه‌ی میانی داشته باشید.

بیشتر کفش‌ها دارای زیره‌ی لاستیکی هستند و از این لحاظ فرقی بین آن‌ها وجود ندارد.

تفاوت بیشتر کفش‌ها در طراحی زیره‌ی آن‌ها است. زیره‌ی کفش پیاده‌روی و دویدن باید دارای قوس‌هایی در ناحیه‌ی میانی باشد تا فشار حاصل از ضربات وارد شده به کفش را کمتر به پا منتقل کند.

طراحی کفش

تمام هدف یک کفش مناسب این است که بتواند به مناسب‌ترین حالت ممکن به شما کمک کند تا در زمان ورزش، احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

به همین دلیل طراحی کفش می‌تواند در انتخاب شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

کفش پیاده ‌روی و دویدن معمولا رویه‌ای کوتاه دارد که در آن‌‎ها پاشنه‌ی پا، قابلیت آزادی حرکتی بیشتری خواهد داشت.


<<تنوع بینظیری از کفش زنانه،همین جا در شهر صندل>>


به عنوان نکته آخر دقت داشته باشید که از عمر مفید کفش اسپرتتان نگذشته باشد، در غیر این صورت ورزش کردن با این وضعیت نه تنها موجب حال خوش شما نمیشود و سرحال‌تان نمی‌کند بلکه می‌تواند موجب آسیب دیدن شما هم شود، زیرا با گذشتن دوره بازدهی مفید یک کفش اسپرت، اکثر ویژگی‌های آن قابلیتشان را از دست داده و نمی‌تواند از پا مراقبت کنند.


<<فرصت استثنایی خرید شیک ترین کفش های چرم مردانه>>


 

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : کفش زنانه,انتخاب کفش زنانه,خرید آنلاین کفش زنانه,خرید اینترنتی کفش زنانه,کفش مجلسی زنانه,کفش شیک,کفش صندل زنانه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 116 تاريخ : يکشنبه 15 آبان 1401 ساعت: 1:14

انواع کفش زنانه را کجا بپوشیم؟

یکی از معضلات خانوم‌ها پوشیدن کفش زنانه مناسب هنگام بیرون رفتن از خانه به نیت‌های مختلفی مثل مهمانی، دورهمی های دوستانه، گردش، پیاده روی در یک عصر زیبا، محل تحصیل و کار یا موارد مختلف دیگر است.

کفش هم مانند تمام اجزای تیپ ظاهری‌تان، نیازمند حساسیت در انتخاب است تا به یک تناسب ایده‌آل در تیپ ظاهریتان برسید. درحال حاضر دیگر کفش صرفا پوششی برای پا، یا فقط وسیله‌ای جهت محافظت از پا نیست، نقش بسیار حیاتی را در استایل و تیپ افراد ایفا می‌کند.


<<تنوع بی نظیری از کیف و کفش زنانه همین الان در شهرصندل>>


قوانین کلی برای متناسب سازی کفش با استایل شما:

دورانی که مردم کفش‌هایی با رنگ و متریال متناسب با لباس‌هایشان می‌پوشیدند، گذشته است. بسیاری از مردم، ست کردن کفش با لباس را نمی‌دانند.نمی‌توانند کفشی بخرند که با هر لباسی که در کمد آن‌ها قرار دارد، هماهنگ باشد. رنگ کفش شما نباید با لباس شما مطابقت داشته باشد.اما آن‌ها باید مکمل یا هماهنگ با یکدیگر باشند.

کفش‌ها سنگ بنای یک لباس هستند، بنابراین اگر کفش‌هایی با رنگ‌های روشن مانند زرد یا قرمز دارید. از رنگ‌های پر جنب‌وجوش در قسمت‌های دیگر لباس خودداری کنید. لباس‌های پر جنب‌وجوش و کفش‌های روشن برای چشم‌ها سخت است، مگر این‌که یک تکۀ دیگر داشته باشید، ترجیحاً یک بلوز هم‌رنگ کفش.

برعکسش هم دقیقاً کفش‌های با رنگ خنثی مانند خاکستری، مشکی یا سفید هر لباس دیگری را تحسین می‌کنند زیرا کفش‌ها مرکز جذب نیستند.

 


<<اینجا بخوانید :چگونه با انتخاب یک کفش مردانه مناسب جنتلمن باشید>>


کفش را متناسب با موقعیت استفاده از آن انتخاب کنید:

برای رعایت این قاعده کافی‌است پارامترهایی چون: فصلی که در آن هستید، مناسبتی که در آن قرار می‌گیرید، میزان رسمی یا غیر رسمی بودن جایی که می‌روید و شدت فعالیت‌هایی که خواهید داشت را قبل از پوشیدن کفش در نظر بگیرید.به صورت کلی می‌توان گفت: بهتر است از کفش‌های تخت (اسپرت، راحتی، کالج، و…) برای تیپ‌های روزمره، استایل‌های خیابانی و دورهمی‌های غیر رسمی و چند نفره استفاده نمود و از کفش‌های رسمی و پاشنه بلند در مجالس و مهمانی‌های رسمی استفاده نمود.


<<جدیدترین مدل های صندل های زنانه را می توانید اینجا ببینید >>

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : کفش زنانه,انتخاب کفش زنانه,خرید آنلاین کفش زنانه,خرید اینترنتی کفش زنانه,کفش مجلسی زنانه,کفش شیک,کفش صندل زنانه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 12 آبان 1401 ساعت: 18:01

انتخاب یک کفش مردانه  شیک چه تاثیری بر استایل ما دارد؟

کفش‌ها نخستین بخش از استایل شما هستند که دیده می شوند این نکته‌اي است که بشما می گوید مهم نیست چه استایلی را انتخاب می کنید و به کجا میروید، اما بهتر است حواس تان به کفش‌ها باشد.همه ما می‌دانیم که پوشیدن کفش با شلوار ناهمخوان چگونه استایلمان را به هم می‌ریزد. بنابراین باید در انتخاب ست کفش و شلوار مردانه حساسیت به خرج دهید و بهترین را با توجه به استایل خود انتخاب کنید.اگر از مدلینگ‌های معروف مرد دلیل خوش‌تیپی آن‌ها را بپرسید، از شنیدن جوابی که می‌دهند شگفت‌زده خواهید شد. درست ست کردن کفش و لباس کافی است که از شما مردی متفاوت و جذاب بسازد! پس ادامه مطلب را از دست ندهید.


<<<برای داشتن یک استایل شیک و زیبا چیکار کنیم ؟>>>

 


با شلوار پارچه‌ای چه کفش مردانه ای بپوشیم؟

معمولاً شلوارهای پارچه‌ای ساده، رسمی و مجلسی‌تر از مدل شلوار پارچه‌ای طرح‌دار هستند. ازاین‌رو اگر شلوارهای پارچه‌ای ساده را برای استایل خود انتخاب کردید، کفش‌های مردانه  با تیپ کلاسیک بهترین کفش برای شلوار پارچه‌ای هستند.


کفش مردانه اسپرت مناسب ورزش و استایل روزمره:

کفش اسپرت مردانه هم برای شلوار جین کلاسیک و هم برای شلوار جین مدرن مناسب است. این روشی برای هماهنگ کردن کفش های ورزشی مردانه با لباس های مورد علاقه مردان است . ست شلوار جین، پیراهن سفید یا تی شرت با کفش اسپرت مردانه یک ست ساده اما بسیار کلاسیک است.


پنج قانون کلی در انتخاب کفش‌های مردانه:

سعی کنید کفشی انتخاب کنید که متناسب با رنگ شلوارتان یا کمی تیره‌تر باشد. کفش‌هایی با رنگ روشن‌تر از شلوار به لحاظ بصری چندان جالب و جذاب نیستند.

اصلاً نیازی نیست جوراب‌های شما هم‌رنگ کفش‌هایتان باشد! فقط کافی است در مورد جوراب‌ هایتان به همان شیوه انتخاب کروات عمل کنید یعنی به‌گونه‌ای که یا به‌کل ست لباستان نزدیک باشد یا سبک منحصربه‌فرد شما را به نمایش بگذارد.

اگر کمربند می‌بندید، سعی کنید کفش‌های خود را با آن هماهنگ کنید، البته مگر اینکه کمربند شما راه‌راه یا چندرنگ باشد.

اگر می‌توانید ترجیحاً کفش‌های باکیفیت از برند‌های معتبر بخرید. اگرچه قیمت‌ کفش‌های برند معمولاً بالا است اما با توجه به دوام بالایی که دارند تا مدت‌ها شما را از خریدن کفش معاف می‌کنند و می‌تواند باعث صرفه‌جوی در هزینه‌های شما بشوند. کفش‌های ارزان و بی‌کیفیت به‌سرعت از شکل می‌افتند و ظاهری بدی پیدا می‌کنند.


<<<خرید مدل های صندل های مردانه شیک و راحت >>>


نکته پایانی:

بهتر است ابتدا شلواری را که دوست دارید بخرید و سپس باتوجه‌ به مدل و رنگ شلوار، کفش مناسب آن را پیدا کنید. فراموش نکنید در صنعت مد و پوشاک اصلیترین قانون خوش‌تیپ بودن، گران یا برند بودن لباس شما نیست. آنچه که اهمیت دارد، تناسب در استایل است که ظاهری جذاب به شما می‌دهد.فروشگاه شهرصندل با مجموعه ای از کفش های چرمی و اسپرت و فروش آنلاین شرایط مناسبی جهت یک انتخاب مناسب برای شما فراهم میکند.


<<برای دیدن مجموعه متنوع کفش های مردانه شهرصندل همین الان اینجا کلیک کنید >>


صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : کفش مردانه,خرید آنلاین کفش مردانه,خرید کفش مردانه,کفش مردانه شیک,خرید کفش اینترنتی مردانه,ست مردونه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 11 آبان 1401 ساعت: 15:47

پاپوش یا کفش روفرشی :

پاپوش یا همان کفش روفرشی عمدتا برای استفاده روزانه در منزل مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا جنس و بافت راحت و لطیفی داشته و برای استفاده روزانه خانم هایی که در خانه هستند بسیار ایده آل است.پاپوشیا همان کفش روفرشی در فصل زمستان یک وسلیه بسیار کاربردی برای گرم نگه داشتن پاها است. اين كفش روفرشی از پارچه و کاموا ساخته می شوند و به همین دلیل برای گرم نگه داشتن پاها انتخاب بسیار مناسبی هستند.به این ترتیب می توانید از مدل های زیبای کفش روفرشی در فصل سرد استفاده کرده و پای خود را گرم نگه دارید.

 

 


<<برای دیدن جدیدترین مدل های کفش های روفرشی اینجا کلیک کنید >>


مهمترین دلیل پوشیدن پاپوش؟

پاپوش های زمستانه گردش خون در پاها را افزایش می‌دهد. افزایش گردش خون به سلامت جسمانی شما کمک می‌کند؛ به این صورت که از بروز بیماری‌هایی مثل بی‌خوابی، استرس، کمر درد، آرتروز، التهاب پا و غیره جلوگیری خواهد کرد.


<<فرصت استثنایی حراج بزرگ شهرصندل>>

 


انواع پاپوش زمستانه:

صندل‌های زمستانه در مدل‌ها و رنگ‌بندی‌ها متنوع در بازار وجود دارند. افراد با توجه به موقعیت زمانی و مکانی، سلیقه و استایل خود می‌توانند دست به انتخاب بزنند. پاپوش های زمستانی انواع مختلفی دارند از جمله : صندل های عروسکی،صندل حوله ای،صندل چرم و چکمه ای .صندلهای بافتنی بهترین گزینه برای گرم نگه‌داشتن پا در روزهای برفی و زمستانی هستند و طرفدارهای زیادی نیز در فصول سرد سال دارند.


<<اینجا بخوانید :لذت خرید یک صندل زنانه شیک>>

 


نکته آخر :

استفاده از صندل زمستانه در خانه مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها است. خانم‌ها در صورت رعایت نکات مورد اشاره یک پاپوش جذاب، بادوام و شیک خواهند داشت. صندل‌های زمستانه مناسب دختران، بیشتر فانتزی و عروسکی هستند. به دلیل آزاد بودن پا در این نوع صندل، از عرق و بوی بد آن دور خواهند بود. برای مشاهده و خرید انواع مختلف پاپوش های زمستانی شیک زنانه حتما به فروشگاه آنلاین شهرصندل سربزنید .


صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : پاپوش,صندل زمستانی,پاپوش زمستانی,کفش پاپوش,کفش صندل,پاپوش زنانه,کفش زنانه,صندل زنانه,بوت زنانه,جدیدترین کفش های زنانه, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 108 تاريخ : سه شنبه 10 آبان 1401 ساعت: 14:15

چرم طبیعی چیست؟

چرم یک ماده طبیعی با انعطاف پذیری بالا است. کفش چرم زنانه طبیعی از پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند، شترمرغ، مار و… ساخته می‌شود. پوست حیوانات را با عملیات دباغی، در برابر مواد تجزیه‌کننده مقاوم می‌کنند ولی تمام خصوصیات اصلی چرم حفط می‌شود.

چرم مصنوعی چیست؟

چرم مصنوعی در کارگاه‌های صنعتی به دو روش تر وخشک با استفاده از مواد PU،PVC ساخته می‌شود. از چرم مصنوعی در ساخت مبلمان، لباس، کیف و… استفاده می‌شود.

به چرم مصنوعی چرم صنعتی یا غیر طبیعی نیز گفته می‌شود.کفش چرم زنانه طبیعی به نسبت مصنوعی از کیفیت خیلی بالاتری برخوردار است.


<<برای خرید جدید ترین مدل کالج چرم طبیعی اینجا کلیک کنید >>

 


چرا کفش چرم بپوشیم؟

استفاده از کفش زنانه چرم یا کیف چرم و به طور کلی وسیله های چرم بسیار شیک و لاکچری است. اگر در دنیای مد هم گشتی بزنید خواهید دید که افراد مشهور از کیف و کفش‌های چرم به صورت ست یا تک استفاده می‌کنند.

اصلا می‌توان گفت اگر می‌خواهید خاص باشید و در مهمانی‌ها، مراسمات خاص، ملاقات‌های کاری وروزانه شبیه دیگران نباشید، کفش‌های چرم بپوشید.

پوشیدن کفش چرم علاوه بر زیبایی خاصی که به همراه دارد به راحتی با انواع لباس‌‌های آقایان و بانوان ست می‌شود و یک وقار بی مانند را در ظاهر افراد ایجاد می‌کند.

کفش های چرم به دلیل انعطاف مناسب خود فشار کل بدن را در تمام بخش پا تقسیم می کنند. مانع از فشار بر یک نقطه مثل پاشنه کفش می شوند . هرچقدر ارتفاع و پاشنه کفش مناسب باشد راحتی پا و قدم برداشتن با آن مناسب تر است .انعطاف کفش چرم بسیار بالاست .

 


<<فروشگاه آنلاین شهرصندل مجموعه بی نظیر کفش و صندل زنانه و مردانه>>

 


آیا کفش های چرمی بعد از مدتی گشاد می شوند ؟

برخی از افراد و البته اکثریت افراد بر این باور هستند که کفش هایی که برای پا تنگ هستند بعد از مدتی در پا جا باز خواهند کرد و با پا متناسب خواهند شد .

این تغییرات به میزان بسیار بسیار اندک است و اینقدری نیست که بتوان با درنظر گرفتن اینکه تمام اذیت های کفش بعد از یک هفته تمام خواهد شد کفش تنگ خریداری نمود .

کفش های چرم همانطور که گفته شد دارای انعطاف هستند ، اما این انعطاف به این معنی نیست که کفش چرمی بعد از مدتی به شدت در پا جا باز خواهد کرد و از ظاهر خواهد افتاد .

در حالی که نه تنها کفش های چرمی بلکه تمامی کفش ها هرگز دقیقا به اندازه پای شما جا باز نمی کنند و این تغییر بسیار ناچیز است .

پس این موضوع که کفش تنگ بعد از یک هفته در پا جاز باز خواهد کرد درست نیست.از خرید کفش های چرمی تنگ خودداری کنید . البته همواره به یاد داشته باشید که سایز کفش هم فقط یک عدد است و نمی توان همواره با استناد به این عدد کفش خریداری نمود .

 

 


<<برای دیدن جدیدترین مجموعه کفش های چرم طبیعی زنانه همین الان کلیک کنید >>

صندل بلاگ...
ما را در سایت صندل بلاگ دنبال می کنید

برچسب : کفش زنانه,خرید آنلاین کفش زنانه,چرم طبیعی,خرید اینترنتی کفش زنانه,کفش زنانه چرم,کفش زنانه شیک, نویسنده : admin1 sandal بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت: 14:05